Thank you for registering! Your application is being verified.
We will send You a link with Reset Password.
VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED
Veebipoe https://shop.venten.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Venten OÜ (registrikood 11985051), asukohaga Suur-sõjamäe 50a, 11415 Tallinn, Eesti.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad kuvatakse eurodes. Ostja saab iseseisvalt valida kas hindasid kuvatakse koos käibemaksuga või ilma käibemaksuta. Vaikimisi kuvatakse hindasid ilma käibemaksuta.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Veebipoodi https://shop.venten.ee haldab Venten OÜ (reg. kood 11985051), asukoht Suur-sõjamäe 50a, 11415 Tallinn, Eesti.
Pood on mõeldud kasutamiseks nii sisse logimata kui sisse logituna.
Sisse logimine annab võimaluse salvestada lemmiktooteid ning näha oma tellimuste ajalugu.
Allolev juhend kirjeldab lihtsustatud kujul ostuprotsessi ilma sisse logimata.
OSTU SOORITAMINE
1.
Ostu sooritamiseks tuleb soovitud toode/tooted lisada ostukorvi. Selleks tuleb sobiva toote juures vajutada nuppu "OSTA"
2.
Toodete koguse muutmiseks vajuta ostukorvi ikoonile ja seejärel muuda Koguse lahtris + - märkidele vajutades kogust ükshaaval või kirjuta lahtrisse sobiv kogus kasutades klaviatuuri.
Parema ülevaate saamiseks ostukorvist vajuta lingil "AVA OSTUKORV"
3.
Tellimuse vormistamiseks vajuta nuppu "TELLIMUSE VORMISTAMINE"
4.
Tarneviiside all vali omale sobiv tarnemeetod ning kontrolli, et tarneaadress oleks õige. Jätka vajutades nupul "TELLIMUSE TASUMINE".
5.
Makseinfo all vali omale sobiv maksemeetod.
6.
Tee linnuke "Nõustun Müügitingimustega" kasti ning vajuta nuppu "KINNITA TELLIMUS", peale mida Sind suunatakse Maksekeskusesse valitud maksemeetodiga ostu eest tasuma.
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehejuurde“.
7.
Oota meie poolset tellimuse kinnitust, mille saadame Sinu profiilis märgitud e-maili aadressile. Tellimuse kinnitusest Saad informatsiooni ka kauba eeldatava saabumisaja kohta.
KAUBA KÄTTE SAAMINE
Laos olevate toodete tellimused pakitakse ja lähetatakse või valmistatakse järgi tulemiseks ette üldjuhul juba tellimuse esitamise päeval.
Tellimustoodete tarneajad täpsustatakse tellimuse kinnituses.
Tellimusega samal päeval väljastamise eelduseks on, et tellimus peab olema meile edastatud enne kella 14:00 tööpäevadel.
Puhkepäevadel edastatud tellimused täidetakse esimesel tööpäeval.
Transporditeenust eeldavate väikekaupade puhul on reeglina tarneaeg 1-2 tööpäeva.
Transporditeenust eeldavate aluse kaupade puhul võib tarneaeg olenevalt veograafikust olla kuni 1-7 tööpäeva.
NB! Juhul kui mingil põhjusel ei ole pakk Sinuni jõudnud anna meile sellest teada helistades +372 668 23 21 või saates kirja @venten.ee
Tutvu kindlasti ka meie Müügitingimustega
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
- Visa/Mastercard kaardimaksed
- Arvega maksmine (eeldab kliendilepingu olemasolu)
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohale toimetamine
Kaupu saadetakse kõikidesse Euroopa Liidu liikmesriikidesse.
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:
- Kullerifirma DPD
- Kullerfirma Omniva
- Transpordifirma Schenker
- Pakiautomaat
- Ise järgi tulemine (Suur-sõjamäe 50a, 11415 Tallinn)
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul või vastavalt tellimuse kinnitusel märgitule. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 7 kalendripäeva jooksul või vastavalt valitud tarneviisile. Kõik ajaarvestused algavad müügilepingu jõustumise hetkest.
Erandlikel juhtumitel on Veebipoe omanikul õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul või kauba tarnest loobuda ning raha tagastada.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Mitte-tagastatavate toodete hulka kuuluvad:
- Eritellimusel, kliendi jooniste või soovide järgi valmistatud tööriistad või seadmed, sh. tellimuse järgses kirjavahetuses edastatud muudatused tellitavale kaubale.
- Kiiresti riknevaid või kasutustähtaja ületanud tooteid juhul kui klienti on enne ostu sooritamist toote säärasest omadusest teavitatud.
- Kaupa, mis ei ole kõlblik tagastamiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on peale kohaletoimetamist avatud.
- Avatud ümbrisega arvutitarkvara.
Mitte-tagastatavad tooted on märgistatud tooteinfo all „MITTETAGASTATAV KAUP“.
Valmistaja poolse kasutustähtaja ületanud toote info alla on märgitud juurde aegumistähtaeg.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba sobivuse hindamiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba väärtuse vähenemise määrab Veebipoe omanik.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit (Taganemisavalduse vorm) ning saata see digiallkirjastatuna e-posti aadressile info@venten.ee või tuua paberkandjal Venten OÜ esindusse hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kätte saamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja juhul kui kauba väärtus koos käibemaksuga on alla 30€, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi või mitte väljastada kaupa, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensioonide esitamise õigus
Pretensioonide esitamise aeg on eraisikule 24 kuud alates toote üleandmisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootjapoolsest garantiiajast.
Pretensioonide esitamise aja jooksul on ostjal õigus toote tasuta remondile. Kui viga on tekkinud tootja süül, kaetakse kõik materjali- ja tootmisvead ning töö kui varuosade maksumus.
Pretensioonide esitamise aluseks on ostu tõendav dokument.
Pretensiooni alla ei kuulu toote kasutamise õpetamine, reguleerimine, hooldus, puhastus, kaubandusliku väljanägemise taastamine ega selliste vigade kõrvaldamine, mida on põhjustanud kasutamisjuhiste mitte täitmine.
Pretensioonide esitamise õigus ei laiene kahjudele, mis on tekkinud transpordil peale toote üleandmist ostjale.
Veebipood ei kõrvalda pretensioonide esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta, kui see on põhjustatud:
- seadmesse installeeritud tarkvaralistest vigadest;
- normaalsest kulumisest;
- ebaõigest kasutamisest või hooldamisest (sh juhul, kui seadet on remontinud või hooldanud tootja poolt volitamata isik);
- seadme ja/või detaili seerianumbri, kontrollkleebise või markeeriva kleebise rikkumisest, vahetamisest või eemaldamisest;
- kliendile enne seadme ostmist Veebipoe poolt teatavaks tehtud puudustest;
- välisteguritest. Välisteguriteks loetakse muuhulgas äike, nõuetele mittevastav elektripinge ja elektripinge kõikumised, niiskus, vedelik, mehhaanilised vigastused vms.
- toode ei tööta ostja süül, ebaõige ekspluateerimise tulemusena, kasutusjuhendi mittejälgimisel või kui defektid tekkisid toote mittehoolikal hoidmisel, hooldamisel või ülekoormamisel.
Veebipood tugineb vastutuse kindlaks määramisel tootja volitatud esindaja poolt teostatavale ekspertiisile (diagnostikale). Kui ekspertiisi tulemusel selgub, et puudused on põhjustatud eelpool loetletud teguritest, kuid seadme remontimine on võimalik, siis on Tarbijal võimalus tellida tasuline remont. Vedeliku/niiskuskahjustusega ja/või mehaanilise vigastusega seade kuulub ka edaspidi remontimisele üksnes tasulises korras.
Seadmele teostatud ekspertiisi (diagnostika) eest tuleb tasuda ekspertiisi tasu kui Veebipood ei ole vastutav seadmel ilmnenud puuduse kõrvaldamise eest ning seadme remontimine ei ole võimalik. Samuti tuleb ostjal tasuda ekspertiisi tasu kui seadmel ei tuvastata ekspertiisi (diagnostika) tulemusel puudust ning seade vastab tootja tehnilistele nõuetele.
Ekspertiisi tasu ei pea maksma eraklient esimese kuue kuu jooksul alates ostu kuupäevast.
Kui tarbija ei nõustu Veebipoe seisukohaga, tuleb tarbijal tõendada seda, et:
- tegemist on puudusega (asjatundja eksperthinnangu alusel);
- puudus või selle põhjus eksisteeris seadme üleandmise hetkel;
- Veebipood on puuduse eest vastutav.
Kui Veebipood on andnud seadmele müügigarantii, siis tagab Veebipood puuduste kõrvaldamise kooskõlas müügigarantii tingimustes tooduga.
Pretensiooni esitamise õiguse kasutamiseks tuleb pöörduda Veebipoe klienditeeninduse poole kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (e-mail info@venten.ee või täites kohapeal avalduse), esitades koos avaldusega ka ostudokumendi ja pretensiooni esitamise põhjuse ning oma kontaktandmed.
Lisaks pretensiooni esitamise õigusest tulenevatele õigustele on ostjal ka kõik muud EV seadusandlusest tulenevad õigused.
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Venten OÜ privaatsuspoliitika ja küpsiste kasutamise poliitika on leitav alljärgnevatelt linkidelt:
https://www.venten.ee/kupsiste-kasutamine
https://www.venten.ee/privaatsuspoliitika
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@venten.ee
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.